< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    06.06.2008., petak
    Cimetova čarolija

    Nastavljam u stilu osvježavajućih, voćnih divota...
    Mada primat u mojoj kući ljeti drže višnje, a odmah iza njih jagode... ova divotica je od jabuka i cimeta. Kolač sam neočekivano probala na jednoj maloj proslavi i oborio me!
    Naravno da nisam mogla dobiti recept jer je ljubomorno čuvan, ali ja ne bih bila ja da nisam eksperimentirala i došla do kolača koji dijelim s vama...
    Uz ispriku da nema slika postupka - uživajte!

    POTREBNO:
    Kutija Pettit Buere keksa
    1 kg sočnih jabuka
    10 žlica šećera
    2 pudinga od vanilije
    Cimet, CITRO BACK
    400 ml slatkog vrhnja
    2 vanilin šećera

    PRIPREMA:
    Jabuke očistiti, narezati na tanke ploške, zaliti s 1 l vode, dodati šećer, malo cimeta i Citro Back pa skuhati kompot.
    Ocijediti 8 dl soka od kompota i staviti da zavrije. Puding razmutiti sa 6 žlica hladne vode i skuhati u soku od kompota.
    U manju protvu (pleh, tepsiju) slagati naizmjence kekse i još vrući puding.
    Ostaviti da se ohladi.
    Hladni kolač premazati slatkim vrhnjem koje se istuče s vanilin šećerom.
    Posuti cimetom.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Vaša Lorna
    - 09:59 - Ispeklo pa reklo (9) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>