< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    03.03.2008., ponedjeljak
    Portugalska salata na Penellopin način

    Neke od sastojaka sam znala otprije, neke sam ideje skupila čitajući forume i stranice namijenjene receptima. Može li se to nazvati portugalskom salatom ili ne, prepuštam dežurnim kritičarima.

    Sastojci (za dvije osobe, za dva dana):

    sastojci

  • 1 pakovanje tjestenine po izboru (ja uzimam trobojnu jer mi time salata bude puno ugodnija oku, ali tko je ne voli, i obična tjestenina će poslužiti vrlo dobro)
  • 3 pakovanja majoneze u vrećici (preporučam light da salata ne bude preteška)
  • 1 vrhnje (za razblažiti majonezu)
  • 2 konzerve tunjevine
  • 1 konzerva sardina (ubacim radi okusa)
  • 20 dkg tvrdog sira (stavila sam goudu ali može bilo što slično)
  • 1 pakovanje očišćenih maslina (može i onih s paprikom ili sirom unutra)
  • 1 manja tegla krastavaca (Konzum cca 8kn, zaboravih je uslikati)
  • 1 glavica luka (crveni, ljubičasti, srebrenac- svejedno)
  • 1 konzerva kukuruza
  • 1 svježa paprika (najljepše izgleda crvena ali nisam je taj dan mogla naći)
  • začini: sol, biber, peršin


    Recept:
    U zasoljenu vodu stavite kuhati tjesteninu na srednju vatru oko 9 minuta.
    Kad se skuha, gurnete je nakratko pod hladnu vodu. Ne radim to uvijek jer nije potrebno, ali rekoše mi da je za tjesteninu koja se koristi za salatu to dobro napraviti.

    Narežete sir na kockice.
    Narežete krastavce, papriku i luk na kockice
    Usitnite šaku svježeg peršina.
    Izgnječite tunu i sardine vilicom.
    U veliku posudu (koristim plastičnu, najveću što imam) ubacite sve narezano, zajedno s kukuruzom, maslinama i skuhanom tjesteninom. Dobro promiješate.

    promijesati

    Otvorite majoneze i vrhnje i sve ih isipate na smjesu. Dobro pobiberite, malo posolite.

    Opet dobro promiješajte. Probajte je li fino. Još malo pobiberite. Opet probajte. Sad je odlično.
    Premjestite ipak u malo ljepšu posudu i uživajte.

    Photobucket
    Photobucket

    Dobar tek vam želi Penellope :-)
  • - 15:13 - Ispeklo pa reklo (13) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>