< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    25.02.2008., ponedjeljak
    Piletina s octom

    Naša blogeljica koja se prije odazivala na ime Moje drugo ja poželjela je podijeliti jedan dobar recept s nama, pa evo, vjerujemo da je genijalan:


    Ovako nešto dobro nisam jela jako jako dugo vremena, zato evo recepta, obavezno probajte jer je savršeno!

    Photobucket

    Sastojci:

    4 komada pilećih prsa, bez kože i kostiju
    1 žlica rastopljenog margarina
    1 zgnječeni češanj češnjaka
    sol i crni papar
    2 žličice meda
    1 žlica limunovog soka
    1 žlica aceta balsamica


    Pileća prsa se stave u tavu na otopljeni margarin. Ja sam još s jedne strane meso stavila u brašno, jer kako kaže mama, tako će meso ostati ravno. Meso treba lagano popapriti i posoliti,posuti češnjakom, te pokapati medom i limunovim sokom. Peći dok ne porumeni, zatim zaliti acetom balsamicom. Piletinu preokrenuti, podliti sokom od pečenja i peći dok iz mesa ne poteče sok kada ga probodete nožem.

    Evo kako sam napravila prilog - skuhala sam krompir i mrkvu, pri kraju huhanja u vodu sam stavila malo vegete. Kad se skuhalo ocijedila sam, posula sam to acetom balsamicom, posolila i stavila peršina - kod mene je to bilo za ukras jer sušeni peršin očito, kako sam saznala, ne služi ničemu, mislim da bi svježi bio puno bolji. Tu je išao i jedan nasjeckani češanj češnjaka, a ubacila sam i prženih suncokretovih sjemenki.

    Ovaj prilog sam improvizirala, ali je ispao odličan. Kako moja mama ne voli mrkvu u hrani, osim u juhi, ja tek sada otkrivam kako je mrkva odlična. Uglavnom, ovo treba probati OBAVEZNO, jer je prefino! To je recept iz jedne od onih ljetnih kuharica što su ljetos izlazile u 24 sata.

    Photobucket

    Sutra pravim ovo.
    Mislim da će biti super. :)

    Zahvaljujemo dragoj blogeljici i želimo da što više kuha i dijeli recepte s nama!
    - 09:44 - Ispeklo pa reklo (6) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>