< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    22.02.2008., petak
    Razbijmo kamenac!

    Eto da i ja dam doprinos rubrici "I čisto je bitno", ma kako sitan bio :))

    Prije nego počnem, htjela bi reći da me moje cure/blogeljice često motiviraju na nove "radne" akcije i čistačke pohode, jer kad provedete par sati slušajući kako je netko jučer pomoću ovoga ili onoga uspješno oribao kamenac, masnoću, prašnjavi talog ili što li već, dobijete poriv i inspiraciju da to i vi napravite u svom domu!
    Hvala, blogeljice! <3

    A onda bi još dodala da mi je trebalo tak, bar dva tjedna skupljanja hrabrosti da ovu svoju sramotu podijelim s vama...

    Ako bar jedna ili jedan od vas odluči eleminirati kamenac u svom domu na ovaj način, hura za nas oboje!


    Dakle, kamenac.
    Sad ćete nabrojati sve načine kako ga ukloniti i reći da već sve znate.
    Ok, blago vama.

    Mene je zaskočio kamenac nataložen na plastici!

    Vjerovali ili ne, ovo sam plastično cjedilo za posuđe najmanje jednom tjedno dobro oribala žičicom, a barem jednom mjesećno ubacila u mašinu za pranje suđa!
    Rezultati su bili porazni i uvjek bi se oprao samo gornji sloj, a talog okamine sve više smeđio...

    Nadam se da ne živite u području ovako tvrde vode kakva je kod mene, ali tu je dovoljno da preko noći u čaši ostane malo vode pa da u jutro imate prsten od kamenca koji jedva oribate i ogulite žičicom uz puno napora i trljanja.


    Prvo sam pokušala sa smjesom limuna i sode bikarbone.
    Ta je smjesa odlično očistila pločice iza špareta i nakupine masti na rešetkama, ali kamenac s plastike ne!


    Već poprilično očajna i na rubu odustajanja, sjetila sam se Odreda za čistoću i čarobne mješavine uz pomoć koje je Kim skinula kamenac s pipa (slavina, špina).

    Pipe doduše nicu plastične, ali što sam imala izgubiti?



    potrebno vam je:

    - prašak za pecivo (uzela sam 2)

    - ocat (isključivo alkoholni)

    - plastična vrećica (kojom smjesu obmotate oko pipe, ili drugog nespretnog mjesta)



    Ovo je sramotno stanje mog cjedila, prije nanašanja "čarobne" mješavine:
    Image Hosted by ImageShack.us



    Prašak sam jednostavno posipala po posudi i sve zalila octom (u međuvremenu sam naučila i da je dovoljno razijeđeni ocat zakipiti u posudi s kamencem, ali ovo je ipak plastika...)
    Image Hosted by ImageShack.us



    Nakon malo više od svega 4 sata i gotovo nimalo ribanja:
    Image Hosted by ImageShack.us




    Upravo sada su moje pipe i njihove ručkice zamotane u istu smjesu i očekujem isti rezulat :)


    Ekološki, brzo, gotovo bez ribanja - savršeno!
    - 09:49 - Ispeklo pa reklo (6) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>