< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    16.02.2008., subota
    Domaći čokoladni liker

    Nije hrana, ali je hranjivo i sigurna sam da mi nećete zamjeriti ovaj izlet u likere.
    Vjerujte mi, neće ni vama zamjeriti vaši gosti sretan.

    Već sam prošle godine bila sretna i vesela kad se ovaj liker pio od Dalmacije i Slavonije pa sve do Njemačke, od svukuda su samo stizale pohvale i zadovoljstvo sretan

    Kad pišete recepte u blogosferi, lako ih je preuzeti bilo gdje i to je prekrasan osjećaj!


    Za razliku od kupovnoga, ovaj, domaći liker, biti će gust, sličan onom Mozartovom...

    Kako su prošle godine svi bili šokirani količinom koja im je ispala, prepolovit ću.

    Naravno, vi možete raditi duplo ili još upola manje, po želji i potrebama wink

    Ispast će vam oko 2 litre likera pa si pripremite dovoljno staklenih flaša.


    sastojci:

    - 1 l mlijeka

    - 6 dcl ruma za kolače

    - 1/2 kg šećera

    - 250 grama krašexpressa (ili nessquicka)

    - malo šerija ili sličnog likera


    ------------------------------------------

    spravljanje:


    1. Zakuhati mlijeko u velikom loncu

    2. dodati sve sastojke, dobro promiješati i prokuhati oko 15 minuta

    3. ostaviti hladiti preko noći

    4. procijediti jer će se od vrnja u mlijeku napraviti "kora"



    * možete odmah staviti traktur (lijevak) na bocu i preko njega cjedilo (za čaj ili ako baš nemate, može poslužiti i čista pelena)


    * držati po želji na hladnom ili na sobnoj temperaturi

    * stajati može i par godina, neće se pokvariti sretan


    Uživajte i uzdravlje nut!
    - 18:10 - Ispeklo pa reklo (6) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>