< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    12.02.2008., utorak
    Agin rolat

    Slatko, slatko i slatko, već tjednima. Kako sam ja uglavnom slanokusac, podijelit ću s vama jedan recept koji je i moja mama nedavno otkrila pa ga prenijela i na mene. zapravo, zbog brzine pripreme i finoće okusa, pravile smo ovo prije dva tjedna u Osijeku, kad smo imale hrpu nekih ljudi u kući, da sad ne duljim s prigodom.
    Papica se zove „Agin rolat“. Aga je inače jedna od mojih teta, zapravo se zove Jadranka ali ja to nisam mogla naučiti kad sam bila mala pa sam je jednostavno zvala Aga a ostalima se valjda svidjelo. A rolat zato što je rolat, srolana papica.
    Nisam bila dovoljno inteligentna da fotkam sve faze pripreme, pa sam fotkala samo krajnji rezultat i to mobom, pa otud lošija kvaliteta slike a i ruke su mi se tresle dok sam nestrpljivo čekala da se Agin rolat ohladi i da ga počnem jesti. Fin je, probajte, nećete pogriješiti.

    Guzvara

    Sastojci (za jednu od tri role koje sam pravila jer nas je bilo ko Rusa):
    komplet kora

    za premaz:
    3 jaja
    1 dcl vrhnja kiselog
    1dcl ulja
    po želji sol, papar, vegeta (ja ne stavljam, ali mama stavlja), peršin, paprikica

    za fil:
    250 dkg šampinjona dinstanih i/ili 15-20 dkg šunkice prešane (ja ni to ne stavljam, narafski jer je to mrtvo meso)
    30 dkg sira, najbolje dvije-tri vrste, već po ukusu i željama, moji favoriti su gouda, tilzit i baranjski

    Postupak izrade (ovo se ne kaže tako, ali bitno je da znamo o čemu se radi):
    Premazom mažete koru po koru, svaki list dakle zasebno, i slažete jedan po jedan, po sredini stavljate dio koji sam nazvala fil i zamotavate, svakako i zadnji list premazati.
    U tepsiju/lim/protvan sipnete još malkec ulja da se ne lijepi, ne bojte se nije masno, i slažete rolat, jednu ili više štruca, već po potrebi.

    Peče se na 180-200 stupnjeva Celzijevih, kako moja mama kaže „ni pol sata al' pol sata najduže“ da ne bi bilo previše suho valjda.

    Rolat je jako fin i the day after uz malo kisela mlijeka ili jogurt.

    Guzvara

    Njam.

    Tedica

    - 12:28 - Ispeklo pa reklo (12) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>