< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    03.01.2008., četvrtak
    Zabuna ili prijevara?!

    Kao većina nas, čim naiđem na neki zanimljiv recept, ne mogu odoljeti ne isprobati ga.

    Nekada se razočaram, češće oduševim, ali još nikada, baš nikada nisam bila prevarena!

    Prije nekih mjesec dana ugledam ovo:

    Photobucket

    Imperial torta na način hotela Sheraton! mmmmmmmmmmmm njam, njam i još velikodušno dijele s nama recept!

    Pomamila se ja, pokupovala sve sastojke i pomno pratila sve upute:

    Photobucket

    tijesto je btw ispalo savršeno, ali...
    Image Hosted by ImageShack.us


    fila je btw ispala savršeno ali...
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    i marcipan sam uspješno razvaljala i "obukla" kolač, ali...

    Image Hosted by ImageShack.us


    čak je glazura, i to ona koju ne volim, s margarinom ispala super, ali...

    Image Hosted by ImageShack.us



    Ali, usporedite sami:

    obećali su mi ovo
    Image Hosted by ImageShack.us


    a ispalo je ovo
    Image Hosted by ImageShack.us



    Možda ćete reći "dobro zgleda, kaj bi ti htjela?"

    Ovako, tijesto od badema je ispalo kak i ispada, prilično suho i slastičarski.

    Krema je ispala apsolutno slastičarski, onak pjenasto spužvasta, mislim da bi mogla stajati mjesec dana i ne bi se splazila, super za svadbe! tuzan

    Glazura je ona margarinasta koja puca, ali se super razmazuje. Preferiram moju, sa slatkim vrhnjem, no to je ipak stvar ukusa...

    Sve u svemu, tek nakon par dana, jedući kolač konačno sam mogla formulirati u jednoj rečenici što s kolačem ne valja - ima okus po slastičarskom! A ja to ne volim, nikak!


    I sad će neki reći od kud meni ideja da se mogu nositi s vrhunskim slastičarima i to ni manje ni više nego iz Sheratona i zakaj bi oni meni otkrivali svoje tajne recepte i specijalitete kuće?

    Moj odgovor je prilično jednostavan: zato jer su to objavili!

    No, dovoljno je da pojedem samo jedan zalogaj ovog čuda i otkrit ću sve što su namjerno propustili u receptu belj


    P.S. moji gosti su uživali i rekli da je jako fino... dokazali su to hrabrim tamanjenjem velikih količina kolača. Ipak, sad sam u dilemi, jesu li samo bili pristojni ili nisu imali uzorak za uspoređivanje pa je kolač kao takav čist fini... hm...


    P.P.S. Ako netko nije probao Bajadera ploške koje je kao reklamu za svoje vanili šećere, gusnele i praške objavila Dolcela, probajte svakako, savršen je!
    Ako vam je promakao, ja sam ga pospremila, a i poslikala dok sam radila (skoro niš nisam mijenjala wink
    5 palčeva gore, prvi se pojeo!
    Image Hosted by ImageShack.us

    - 13:16 - Ispeklo pa reklo (20) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>