< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    06.12.2007., četvrtak
    Nudli - update na knedle

    Kako ste puno pitali da preciziram količine za knedle... uhvatila sam priliku da za nedjeljni ručak napravim tijesto i pripazim na količine...
    Dakle, vrlo okvirne količine:
    5 krumpira veličine šake (oko75 dkg) oguliti i skuhati pire uz dodatak soli
    2 - 3 žlice ulja
    2 jaja A klase
    oko 75 dkg brašna (oštrog)

    Izgnječiti kuhani krumpir uz dodatak ulja i u još toplo dodati jaja i miksati nastavcima za mijesenje uz dodavanje brašna malo po malo. Kad se tijesto formira, istresemo ga na pobrašnjenu radnu plohu i još malo podmijesimo.
    Od tog tijesta se izrađuju knedli, ali i nudli...njoki... šufnudli...luleki! Kako vam drago. Meni su jako fini kako god se zvali!
    Prvo tijesto podijelim na manje dijelove od kojih radim valjke. Na slici se vidi moja ruka da biste mogli odrediti debljinu valjka.
    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Valjak režem oštrim nožem ukoso na podjednake komade.
    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Zatim ih uvaljam u brašno svakog pojedinačno pri čemu se služim s obje ruke pa mi ide brže.
    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Oko 60 dkg mi je dosta za našu četveročlanu obitelj za ručak, kao prilog uz svinjsko pečenje.
    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Ostatak (višak) posložim na malo pobrašnjenu platu (poklopac od posude) i smrznem. Kad se smrznu premjestim ih u vrečicu i kuham kad zatreba u posloljenoj uzavreloj vodi oko 15 minuta...

    Dobar tek
    Lorna
    - 14:59 - Ispeklo pa reklo (4) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>