< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    12.11.2007., ponedjeljak
    Lažna musaka s porilukom

    Kao maloj, ali i malo starijoj (no ne puno većoj) najgora kazna bi mi bila jesi poriluk. Što se mene tiče mogla bih pola dana stajati u kutu okrenuta prema zidu samo da ne moram jesti poriluk. Onda i je jednom zamirisala juha od poriluka, pa sam mamu molila da mi napravi čušpajz, a on ga je napravila isti dan da se ja ne bih predomislila. Od tada ja jedem poriluk na hiljadu načina. S druge strane, muž moj, nikada dok nismo počeli živjeti skupa, nije jeo poriluk.
    "Jesi li ti sigurna da se to jede?" i
    "Ne znam, ne znam!" bile su njegove najčešće rečenice vezane uz taj 'veliki mladi luk', p sam ga prevarila napravivši mu musaku u koju sam podvalila poriluk. Sada oboje jedemo poriluk kako god možemo ga napraviti.
    I sad recept za lažnu musaku sa porukom:
    Treba vam: poriluk (dva srednje velika), krumpir (isto dva), mljeveno meso (za dvije osobe oko četvrt kile), ulje, sol, vegeta (i luk).
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Poriluku odvojite ono bijelo od zelenog, pa bijelo izrežite na kolutiće (oko centimetar debele), pa ugrijte dvije tave i ulje u njima. U jedno ubacite sitno nasjeckani luk (ili možete jedan list poriluka na sitno nasjeckati i upotrijebiti umjesto luka)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    i pržite dok ne postane slatkasto, pa dodajte mljeveno meso, u drugoj tavi dinstajte poriluk. Meso se prži dok svaki komad ne potamni, a poriluk dinsta dok ne omekša (ubrzat će podlijevanje, dosta je deci i pol vode). Krumpir ogulite i izrežite na kockice i kuhajte dok ne omekša.

    Dok se sve to dinsta, prži i kuha, dva kisela vrhnja i jednu žličicu slatke mljevene crvenu papriku promiješajte. (Ovisi o ukusu, vrhnja i crvene paprike stavite kako volite ili uopće ne morate, ja volim tako).
    Kad je sve gotovo, stavit u protvan, promiješajte, zalite vrhnjem i u zagrijanoj pećnici, na 200 °stupnjeva pecite 20-ak minuta.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    (ne znam kuhati u malo posuda :) )
    Fino, fino:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Dobar tek!

    Lu-lu

    - 09:00 - Ispeklo pa reklo (8) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>