< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    09.11.2007., petak
    Tehno rožada (rožata) na zagrabijanerski

    Veseli me jako što ovaj blog kreće smjerom "recepti naših baka na moderan način!"

    I obožavam Lu-Lu koja je rekla "to mora moći jednostavnije!"

    Znam da sve to mislimo, ali ona je rekla pa zato citiram, eto, nju sretan Da se ostale ne bi možda uvrijedile!


    Davno sam dobila recept za rožadu (rožatu) uz uzorak slastice i djelovalo mi je kao nešto komplicirano.
    Komplicirano ili ne, bilo je fino, jako fino!

    A onda sam se odvažila i zaključila da je sve samo ne komplicirano!

    Neki dan mi je došla prijateljica na kavu, a kako nas dvije ovo jako volimo, a naše "lošije polovice" ne, rijetko radim rožadu.

    No, ovo je bila idealna prilika da se nas dvije u jedan običan dan zasladimo neobičnim receptom!


    Neki, vidjela sam na televiziji, rožadu (rožatu) kuhaju na pari, a kako sam ja dobila recept gdje se peče, odlučila sam sve još više ubrzati i ubaciti je u mikrovalnu!

    i uspjelo je sretan

    I tako je dobila ime tehno wink

    Znam da bi se sad prave Dalmatinke zgražale, a o bakama i prabakama da ne govorim, ali frendica i ja smo je utamanile dok si rek'o rožata!



    Originalni recept koji sam dobila je ovaj:

    - 8 jaja
    - 8 žlica šećera
    - 3/4 l mlijeka
    - 1 žlica prezli
    - korica limuna
    - rum
    - šećer za karamelu
    - grožđice
    - malo oraha
    - šlag



    Budući smo nas bile samo dvije, napravila sam rožadu od tri jaja pa je za 2 osobe potrebno:

    - 3 jaja
    - 3 žlice šećera
    - 1 vanilin šećer
    - 3 dcl mlijeka
    - 1/2 žlice prezli
    - naribana korica limuna
    - šećer za karamelu
    - rum
    - ukrašavanje po želji

    (nisam imala doma grožđica ni oraha, a ni šlaga pa to nisam ni stavila, al je bilo fino svejedno)


    Karamel:

    mislim da je ovo svima bauk pa sam baš karamelu odlučila posvetiti više slika!

    U vatrostalnu posudu (u kojoj ćete raditi rožadu ) zagrijte tri žlice šećera. Možete dodati pola žlice vode, ali nije nužno.


    Šećer će se prvo rastopiti
    pa početi grudati
    međutim nije gotovo dok se ponovno ne rastopi i ne posmeđi!

    Tek tada je to karamel i maknite ga s vatre, oblijte stranice posude i ostavite ohladiti!


    masa:

    istucite jaja sa šećerom pa dodajte limunovu koricu,
    vanilin šećer,
    mlijeko i jednu žlicu prezli.


    Na ohlađeni karamel ulijte rum i svu masu pa stavite u mikrovalnu na 600, 25 minuta
    (u pećnici i za masu od 8 jaja, treba vam oko sat vremena)

    Kad je na pola pečeno, izvadite i ubacite grožđice i nasjeckane orahe.
    Ako ih nemate, nije bitno, fino je i ovako!


    Pečeno istresite na veliki tanjur, pustite da se ohladi pa ukrasite šlagom ili po želji.

    Dobar tek!
    - 11:40 - Ispeklo pa reklo (8) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>