< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    06.11.2007., utorak
    Choco palačinke

    Palačinke su moja omiljena slastica pa nije ni čudo da imam svoju verziju ovog malog savršenstva...

    Sastojci za tijesto:
    1/2 - 2/3 mlijeka
    2 jaja
    nešto brašna
    malo, malo mineralne (samo da malo zapjeni smjesu)
    1 vanilin šećer
    mala žlica kakaa u prahu (onako sa piramidalnim vrhom)
    malo, malo soli

    Sve to se lijepo zamuti - brašna se stavi toliko da smjesa bude ni pregusta ni prerijetka tako da ovisi o tome koliko točno mlijeka i mineralne stavite.
    Onda se peče jedna po jedna palačinka. Trebale bi biti fine smeđe boje. Ako želite da budu tamnije stavite više kakaa, al nemojte pretjerivati. Umjesto kakaa u prahu nemojte stavljati Kraš expres, Milku i slične proizvode jer će palačinke biti ljepljive.

    Punjenje:
    - u prave choco palačinke ide isključivo Nutella ili ako baš želite hrvatsko, prihvaćam i čokolino namaz. Drugi su mi fuj i to onda više nisu choco palačinke zubo

    Dodaci:
    - choco porcija obuhvaća 3-4 punjene palačinke sa dvije kuglice sladoleda (čokolada, naravno) i preljevom od čokolade (zar ste sumnjali?)

    To bi onda trebalo izgledati ovako:
    choco palacinke

    Druge izvedenice:
    - Choco se voli igrati i sa drugim punjenjima pa sam dosad eksperimentirala sa svim i svačim, a omiljeni su mi pekmez od marelice, pekmez od marelice + nutella, maslac od kikirikija, pekmez od kivija, komadići banane sa malo meda, maslac od kikirikija + nutella + komadići kikirikija (tzv. Snickers palačinke) itd.

    Koje je vaše omiljeno punjenje?

    Choco

    - 12:43 - Ispeklo pa reklo (16) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>