< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    22.10.2007., ponedjeljak
    Koh od Lorne Dun

    Kako ste već informirane ja sam se dočepala svog primjerka knjige koja je izdanje "Nolit" pa je po Vuku. E pa i koh i Lorna!
    Dakle koh nije griz kako je danas u jednom trenu nabačeno, nego poslastica koja mi je uz bok grizu, ali i šmarnu ili ti drobljencu.
    Koch ili kako bi se na hrvackom reklo: NABUJAK. Čar je u tome da se priprema u vatrostalnoj posudi u kojoj će biti i poslužen i to topao dok je još nabujao, jer hladan (ko fol) nije dobar... ja se i u hladnom utapam!
    U osnovnu smjesu ide
    mlijeko 1/4 litre
    6 dkg šećera (pa nije presladak)
    vanilin šećer
    5 dkg margarina
    4 žutanjka
    snijeg od bjelanjaka
    12 dkg brašna
    Prokuhati mlijeko, šećer i margarin, u to ukuhati brašno. Kad se lijepi za kuhaču, maknuti s vatre. U hladno umiješati žumanjke i na kraju snijeg.
    Posuda se namasti i pobrašni, ulije smjesa i peče na laganoj vatri (cca 180 C) nekih 3/4 sata. Služi se toplo!
    Da se bolje zažuti prije pečenja posuti šećerom u prahu!

    Ja sam u subotu kuhala za 4 odrasla i 2 djeteta bolonjez i tijesto, ona svrdla ili kako moji klinci vorle reći TONJKICE!
    Ostalo je pa nisam htjela da se baci i napravila sam koh od tijesta, mada osobno više volim od riže.

    Pa sam napipavala:
    1/4 l mlijeka
    oko 15 dkg tjesta (ali skuhanog)
    4 dkg šećera
    vanilin šećer
    korice limuna
    6 dkg margarina
    4 jaja
    Tijesto sam prokuhala u mlijeku. Izmiksala margarin, šećer i žutanjke. U to sam dodala ohlađeno tijesto i na kraju snijeg. Pekla sam nešto više od 1/2 sata u namaštenoj i pobrašnjenoj vatrostalnoj posudi na oko 180 C!
    Image Uploaded by ImageShack Toolbar Bilo je njami, pogotovo kad se prlije voćnim preljevom ili preljevom od čokolade! A u nedjelju ujutro sam se davila u njemu za doručak... mada je bio hladan!

    Inače postoje egzaktni recepti za koh od: griza, vrhnja, sira i riže...
    A za neke inačice možete i improvizirati!
    Npr. Od badema - dodate u osnovnu smjesu 12 dgk mljevenih badema
    od čokolade - 12 dkg ribane čokolade
    od kave - dodati 2 jaja više, po 2 dkg margarina i šećera više i 1/4 l jake crne kave
    od voća - u gotovu smjesu dodati 1/2 do 3/4 kg voća!

    DOBAR VAM TEK!
    Vaša Lorna
    - 21:57 - Ispeklo pa reklo (6) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>